המבורגר קווקזי בניחוח מרוקאי בשוק הטורקי

ב'בוצ'ר בר' שבשוק הטורקי בחיפה מגישים אוכל נהדר במחירים שגורמים לך למצמץ בהשתאות

“אתה יודע כמה אקסיות מרוקאיות יש לי?!”, זה ההסבר שמספק אילן קאופמן (100% קווקזי) לנוכחות המפתיעה של לימון כבוש בפירה שלו, להימצאותם של מז’וז’ים בתפריט ולכך שההמבורגר מוגש בפרנה ולא בלחמניה. “היו לי גם פרסיות. בגלל זה אני מפציץ גם בסבזי”.

וקווקזיות?

“חס וחלילה”.

המסעדה החדשה של האחים אילן ודני קאופמן נפתחה ממש לא מזמן והפכה חיש קל לאחד המקומות הפופולריים ביותר בחיפה. היא ממוקמת במתחם השוק הטורקי המשתפץ והיא מגישה המבורגרים מושלמים במחירים שלא ייאמנו ממש. וכשאני כותב “המבורגר” אני מתכוון לקציצה מנתחי בקר טריים ומשובחים המוגשת בלחם פרנה מרוקאי לצד פתיחים וסלטים – כל זה בפחות מארבעים שקלים. מוזר, אבל אמיתי.

לפתיחה מקבלים צלוחית של זיתים ירוקים מרים ומבוקעים וכמה פרוסות לחם פרנה חם – עוד נוכחות מרוקאית מבורכת בתפריט. אחר כך צריך לבחור מנה עיקרית (יש גם טפאס למי שמתקשה להתחייב) אבל שימו לב: כל המנות הבשריות בתפריט כלולות בעסקית, והעסקית עולה הרבה-הרבה פחות מ-50 שקלים!

חצי פאי, חצי פסטייה (ועם לימונים כבושים בפירה!)

ואין מדובר בהמבורגרים בלבד: יש גם פאי נפלא של בשר זנב עם שקדים ומשמשים אוזבקיים (באופן מוזר, הוא מזכיר בעיקר פסטייה מרוקאית) המוגש לצד פירה מתובל בלימונים כבושים, יש בירה מהחבית, יש משקאות חריפים ובעיקר יש תחושה שאתה נמצא באחד המקומות הטעימים, הזולים והלוהטים ביותר בחיפה ובארץ כולה.

מה הבוטן ליין

אקסית מרוקאית זה אוצר.
מסעדת בוצ'ר בר
דילוג לתוכן