עוגת תפוחים הכי פשוטה שיש

שמים הכל בקערה ומערבבים בכף. פשוט מספיק?

מי שטוען שיש התאמה בין כמה מתכון מסובך לכמה הוא טעים אינו יודע על מה הוא מדבר. אולי בקונדיטוריה ופטיסרי זה נכון – ככל שיש יותר שכבות וצבעים, העינסטוש יותר מתרגש. אבל היי, מה, אנחנו עבדים של העינסטוש? חלילה! ולכן, קבלו מתכון לעוגת תפוחים מוש, אבל לגמרי מוש, ולא פחות מזה – פרימיטיבית. זורקים הכל לקערה, מערבבים, מעבירים לתבנית, אופים, ויש! וחכו, יש עוד צ'ופר: את הקליפות אנחנו שומרים לעצמנו (היש חטיף מושלם מהן?)

הן הבונוס. הקליפות

אבל רגע, לפני שיוצאים לדרך (הקצרה והפשוטה) כמה הצעות גיוון ושיפור, ואל תדאגו, אני לא אעשה לכם את סיפור מרק האבן, שהרי כולנו מאותו צד של המתרס. ובכן: אני נותן מתכון עם חצי קמח לבן וחצי קמח מלא. לטעמי, כך זה יוצא טעים יותר ובריא יותר, אבל אם לא בא לכם קמח מלא (או שסתם אין לכם) – אפשר, כמובן, להחליף בקמח לבן בלבד. או-אז זמן האפייה מתקצר מעט.

בנוסף, כיוון שהיו לי ג'וג'י ברי (אלה הצימוקים האדומים המוארכים שטוענים שהם הבריאות בהתגלמותה) הוספתי אותם לקערה. כיוון שהם יבשים מאוד, השריתי אותם לדקה במים רותחים. אבל אין שום הכרח להוסיף אותם לעוגה. המתכון עובד יפה מאוד עם צימוקים.

התערובת. הג'וג'י ברי מוסיפים, אבל לא הכרחיים

וגם הסוכר שעל גב העוגה, שבמתכון שלהלן הוא חום בהיר, ממש יכול להיות סוכר לבן רגיל. לסוכר חום בהיר יש פשוט גרגרים מעט גדולים ופריכים יותר (שימו לב: חום בהיר. לא הכהה, שהוא רטוב כזה). אבל אם אין לכם – סוכר לבן עובד יופי.

יאללה, לעבודה:

תגיות
דילוג לתוכן