ניר צוק כפול חמש

גם אתם מתים על ניר צוק? חדשות טובות! יש חמישה כאלה

חוות האחים צוק, שכפי ששמה מעיד עליה, שייכת לאחיו של ניר צוק, כבר מזמן איננה סוד. אי שם בעמק האלה, גרים האחים יחד עם עזיהם, ויוצאים מזה רק דברים טובים. עמק האלה, על נידחותו החיננית, אינו מפתיע. מה שמפתיע הוא שלא מזמן פתחו האחים מעדנייה ממש בספר: בערבות המוזרות האלה מצפון מערב לתל אביב, המכונות ‘רמת אביב החדשה’. מישהו היה שם פעם? יערות-יערות של בתי מידות עם המון מעליות וחניה, חיפוי אבן ותריסי חשמל. וג’יפים, כמובן. על כל עז של האחים צוק, עשרה ג’יפים.

“כשפתחנו, קניתי עגלה עם סוס”, מספר יפתח צוק. “היה לי רעיון מגניב: הבאתי בחורות בלונדיניות יפות, שמתי להן ארבע עזים בעגלה ונתתי להן להסתובב עם הסוס כאן ובלמ”ד ולתת לתושבים טעימות של יוגורט עזים. טוב, תל אביב. אתה חושב שמישהו קנה? אפילו לא אחד”.

אבל האחים צוק הם חבורה של חולמים מסוקסים, והם לא אמרו נואש. מעדנייתם הפכה לנקודת אור בפרוור האפרפר ולאחרונה היא אף הפכה ל…(חצוצרות!) מסעדה! ולא סתם: מסעדה זולה וחמודה ומטורללת בדיוק במידה הנכונה שמגישה ארוחות בוקר, פלטות גבינות, עוף צלוי, כריכים, פסטות, כבד קצוץ, סטייקים וכל מה שרוצים על הגריל ממקרר הבשרים המשובח של המעדנייה.

אי אפשר בלי, כבד קצוץ

 

תענוג, ספייר-ריבס

 

נפלאה, פלטת גבינות

 

מחתרתי, ערק

 

עד שהאוכל מגיע אפשר לטייל במעדנייה שבחדר הסמוך ולרחרח גבינות נפלאות, עגבניות מיובשות וזיתים שחורים המוצגים לנוי ולהידור, להתרשם מבשר הטלה האיכותי המוצע למכירה ומשפע המוצרים שסביב. בחדר של המסעדה מגלים מבחר יינות מעניין (חלקם מתוצרת האחים צוק!) ומתברר ששוחרי יין צפון-מערב-תל-אביבים כבר עלו על זה ומגיעים בערבים לרדת על בקבוק.

יש לחמים מצוינים, ריבת גויאבות של אשתו של יפתח, לוזינה (קריש חבושים) המוגשת עם הגבינות ועוד תרי”ג תופינים כולל כריכים, ארוחות בוקר וארוחות ילדים. אני, למשל, אכלתי ספייר-ריבס טלה, שהיו נפלאים (אחרי פלטת הגבינות כמובן, שבלעדיה אי אפשר וכבד קצוץ טעים) וקינחתי בערק מחתרתי (כתוב לו על התווית שהוא מחתרתי), שעד היום ניתן היה להשיג רק ב’אלבה’. המחירים ממש זולים (עיקריות ב-40-60 ש”ח), האווירה צוהלת ונראה ששוב שיחקו אותה חברי עשירון הג’יפים: דווקא אצלם נפתח המקום החמוד ביותר והמטורלל ביותר בתל אביב. חושו לשם.

מה הבוטן ליין

מי היה מאמין שרמת אביב החדשה יכולה להיות כל כך Cool.
מסעדת מסעדת האחים צוק
דילוג לתוכן