מי האיש החפץ חיים?

ומי האיש החפץ ופלים בלגיים משובחים? שייקפוץ לרחוב חפץ חיים, כי קורים שם דברים מדהימים

אם חסרו לנו הוכחות לאי-קיומו של האל, שעות הפתיחה של ‘החגיגה של בבט’ – אותו סוד תל אביבי שמור, היכלון מופלא של מתוקים ומאורת בילוי פלאית בירכתי העיר – סיפקו אחת, ולא סתם אלא הוכחה מוצקה: מי שמע על מקום המגיש פחמימות פלא טבולות בחמאה דגולה ומתבוססות בשוקולד וקצפת, אבל פתוח רק משעה 21:00?! ומתי יבואו הילדים?

יש אלוהים! ופל מתוק ב’בבט’

ואכן, מאז פתיחת המקום, נראה שהוא היה לא רק (ב)נחלת יצחק, אלא נחלת מבוגרים, ילדים בנפשם, מכורים לפחמימות ויודעי ח”ן בלבד. תמיד היה תור, תמיד הייתה בעיית חניה (למרות שהמקום ניצב מול הכניסה לחניון מגדלי תל אביב, אבל כולם רוצים לחנות ברחוב), תמיד היה קשה למצוא את הכתובת, תמיד היה מפליא שאין סכו”ם ותמיד היה צפוף. אבל בעיקר – בעיקר תמיד היה טעים ומרומם נפש.

והנה, כאילו בעקבות התגלות אלוהית, החליטה נילי, בעלת הבית המופלאה מאוד, להגמיש את שעות הפתיחה. מעכשיו, לא רק שפתוח כבר ב-18:00, אלא שבימי שישי מוגשים גם ופלים מלוחים עם תוספות כמו ביצה עין, מיונז חריף ויש אפילו ופל ברוטב שמנת ושום (“הוופל מתפקד בעצם על תקן פסטה”, מסבירה נילי). הכל טעים, הכל מלווה בחיוך ובשיחה אינטליגנטית ונעימה (אפשר ללוות גם באלכוהול) ונילי, שתמיד נראית כמו השפן הרדוף מ’עליסה בארץ הפלאות’ (רק יפה ממנו שבעתיים), ממשיכה, ובצדק, להחזיק בתואר בעלת אחד ממקומות הבילוי הכי שווים בתל אביב, אם לא בארץ כולה.

ארוחת בוקר זוגית ומופלאה של ופל מלוח אחד וופל מתוק אחד תעלה פחות מ-50 ש”ח, ואם זה לא שיחוק היסטרי והתגלות ברמה התיאולוגית, אני לא יודע מה כן.

מה הבוטן ליין

הוופלים הבלגיים הטובים בתבל מחוץ לבריסל.
מסעדת החגיגה של בבט
דילוג לתוכן