המועדון הסודי של ימי שלישי

מדי יום שלישי מגישים ב'כריסטופר'ס' שביפו את אחת מנות הדגים הטובות בעיר. ובשאר ימות השבוע סתם כיף שם

יש מצב שעמוס חיון גדול עלינו. הבחור עבד כשף במבחר דיזיינר-מסעדות בניו יורק ועכשיו חזר ארצה עם בן זוגו, כריסטופר. בתום חיפושים ברחבי תל אביב אחר מקום ראוי למסעדונת (“כמעט פתחנו בפלורנטין, איזה מזל שלא”), פתחו השניים מקום זעיר וחמוד לתפארת ביפו, צמוד לשוק הפשפשים וקראו לו על שם העולה החדש כריסטופר. עמוס מבשל (בעיקר צמחוני ומאפים), כריסטופר מגיש ומתרגל על הלקוחות את העברית ההולכת ומתקדמת שלו, כולם מבחינים בכך שכשרונו של השף גדול בהרבה מהמטראז’ של המסעדונת וחוץ מזה, יש סוד.

מה הסוד? רגע. קודם בואו נדבר על מה שיש בתפריט הרגיל: יש פסטה נהדרת (אני אכלתי פסטת סלק סגולה), יש ‘שדון בקן’ – פרוסת לחם עבה, מרוחה בתועפות חמאה, ובשני החורים שבאמצעה מטוגנות שתי ביצים – יש קאפ-קייקס יפות מראה עם כל מני טעמים מפתיעים (מתי בפעם האחרונה אכלתם קאפ-קייק בטעם מי ורדים?) ויש מבחר כריכים, סלטים ואומלטים.

תועפות של חמאה, השדון

 

עם מי ורדים, קאפ-קייקס

נו, אז מה ההפתעה? או. מדי יום שלישי משיל המקום מעליו את גלימת הטרחונות ומגיש מנת דג מרוקאי ברוטב אדום וחרפרף, עם הרבה חומוסים. המנה צברה כבר מעריצים (וגם השף של המנה, וגם המלצר) ויש קהל קבוע של ימי שלישי. חוץ מזה שמדובר באחת המנות הכי יפות בעיר (שופו על התמונה), היא גם אחת הטעימות ביותר ובעיקר-בעיקר המנה הכי משתלמת: 39 ש”ח לכל האושר הזה. בית אשל 13. רוצו לשם, ואל תשכחו שב-19:30 סוגרים.

מה הבוטן ליין

טעים כל השבוע, זול כל הזמן, והכי דגול בימי שלישי.
מסעדת כריסטופר'ס
דילוג לתוכן