לה קתרינה (בצבעים!)

קבלו פלא קטן וצהלולי, בפינה די נידחת בתל אביב

תושבי נחלת יצחק אשר ממזרח למרכז עזריאלי, נא לא להיעלב, אני כולה אומר את האמת: אם יש בעולם שכונה בז', זוהי נחלת יצחק. בורגנית (זה טוב), משעממת (זה לא רע) נטולת אופי משל עצמה (כמוני), לא באמצע ולא בצד, לא לבלוע ולא להקיא, לא דג ולא סרטן. סתם שכונה, ואיזה כיף זה להיות סתם בימינו. טוב, אולי אני נסחף בסתמיות, שהרי נחלת יצחק היא שהעניקה לנו את הסניף הראשון של רשת בתי המאפה 'שרויטמן' המשובחת, אבל חוץ מזה – בז'. בז' בהיר אפילו.

והנה, ברחוב נחלת יצחק 4, נפתחה לא מזמן מסעדה צהלולית, צבעונית לתפארת ומקסיקאית למשעי. כמה צבעונית? בואו נגיד שהכניסה לשירותים שלה נראית ככה:

זו הכניסה לשירותים (עושה חשק!)

כמה מקסיקאית? בואו נספר שהמשפחה המפעילה את המסעדה הגיעה אלינו היישר ממקסיקו סיטי (עם תחנה קצרה בשוק הכרמל, שם היה להם דוכן אוכל מקסיקאי). תשמעו: אחלה מקום! זול, שמח, טובל במרגריטות ובבירה, פתוח בצהריים לשמחת העובדים במגדלים שמסביב ובערב לצהלת תושבי נחלת יצחק, ישיר ולא מתחכם. כל הקלאסיקות המקסיקאיות נמצאות כאן, אבל הכול-הכול בעבודת יד נוקדנית, כולל הטורטיות העוטפות את השפע (ראו תמונה ראשית). המחירים די מצחיקים, וכיוון שלא כשר – זה גם טעים ואותנטי ולא נמנע מגבינה או מבשר (ובעיקר מהשילוב המבורך בין השניים).

ובשתי מילים: מוי כיף!

מה הבוטן ליין

פשוט. טעים. זול.
מסעדת לה קתרינה

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן