ברטה האיטלקייה מהמושב הדתי

השף יוסי שטרית פתח פוד-טראק שהיא מסעדונת איטלקייה במיקום מפתיע

יודעים שיש שני שף יוסי שטרית, נכון? האחד הוא זה המוכר מהטלוויזיה וממסעדת 'היבה' והשני מוכר גם בוא מהטלוויזיה וממסעדות 'דוד ויוסף' ואחר כך 'יוסף'. ובכן, המלחמה לא עשתה טוב למסעדת 'יוסף' (למי היא כן עשתה טוב?) והמסעדה נסגרה. אבל לא אלמן ישראל: שטרית פתח מסעדונת איטלקית כשרה בפוד טראק במושב מגדים שליד עתלית.

תראו איזה נסיך. שטרית

טוב, זה די מוזר: מושב דתי שבכניסה אליו ניצבת חוות גידול גראס ניחוחית במיוחד ובתוכו שוכנות שלפחות שלוש פוד טראקס במבחר מיקומים נעימים בצל עצים. 'ברטה' של שטרית נקראת על שם האופנוע המנוח שלו והיא כשרה משום שהסביבה מבקשת כשר. ואכן, בביקור שם ישבו לצדי (הכל על שולחנות סוכנות מעץ, כאלה עם ספסלים, ששטרית מקפיד לנקות ולטאטא סביבם בכפייתיות מעוררת הערצה) זוג חיפאים שצהלו מאוד על כך ש"סוף סוף יש אוכל כשר טוב בחיפה".

מה אוכלים? בוראטה עם עגבניות (ראו תמונה ראשית), לפעמים דג, ברוקולי בתנור עם גבינה, פסטות טעימות וכמובן פיצה. בימי שישי יש תפריט חגיגי במיוחד, אבל הכול בכלים חד פעמיים (כולל סכו"ם) "ובקרוב יהיה לי גם טאבון". מובן שיש קינוחים ואלכוהול (קצת לחץ ואתם מקבלים צ'ייסר ערק 'שכוליות חינם) והמחירים – המחירים מתאימים לפוד טראק, שזה משובח מאוד.

פיצה ביאנקה של ברטה

אגב, שטרית איש עסוק ולא תמיד נמצא במקום. אל דאגה: אחיו הצעיר נמצא, והוא לא פחות מוצלח וגם יתר הצוות הוא שיחוק. יופי של מקום, 'ברטה', אשרי העתליתאים ושכניהם שזכו.

מה הבוטן ליין

אוכל של שף, במשאית
מסעדת ברטה

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן