אטליז אבו שקארה – הדור הבא

לא רק בשר מעולה, אלא גם הכריכים הכי טובים בחיפה. וחכו, זה לא השיא

זרם הולך ומתעצם של שמועות והמלצות הגיע מהצפון: מרוואן אבו שקארה, הבעלים של אטליז אבו שקארה המפורסם בוואדי ניסנאס, החל להגיש כריכי בשר, ומה לעשות, הם הכי טובים בעיר. ברור שנסעתי.

האטליז באותו מקום כמו תמיד, ברחוב ח'ורי שבשוק (מרחק צעידונת קצרה מתחנת הרכבת). בפנים שמח וצוהל, נקי לתפארת ותמיד מלא. אבל אנחנו לא באנו לקנות בשר הפעם, אלא לטרוף כריכים. אלה מגיעים בג'בטות שמנמנות, מרוחות בכל טוב הארץ וממולאות, אוי, בדברים שהלב יוצא אליהם. מזמינים את הכריכים (יש מבחר גדול) בקופה. אחר כך מתיישבים בבר הפנימי או החיצוני ורואים איך מכינים אותם. אני אכלתי כריך פורקטה וצ'דר שהיה מעולה והוגש עם זיתים מרירים ומלפפונים חמוצים וגם, ככה על הדרך, נעצו בו שיפודון לוליפופ של פקנייה ולייה, שזה עוד חידוש של מרוואן אבו שקארה.

הישראלי היפה, מרוואן אבו שקארה

תוסיפו לזה בירה צוננת, שירות נפלא ואווירה שמחה עם חן חיפאי (יש בהחלט דבר כזה) וקיבלתם את אחד המקומות הכי שווים בצפון. אה, אבל הבטחתי שזה לא הכול, נכון? אז מתברר שמרוואן אבו שקארה מקפיד לתת הנחות למפונים ולחיילים. "היו כאלה שהרימו גבה", הוא אמר לי, "אבל כולנו אחים, כולנו חיים כאן יחד, ומי שזה לא מתאים לו – אז הבעיה אצלו". איזה איש. מרוואן אבו שקארה הוא-הוא הישראלי היפה.

מה הבוטן ליין

כריכי הבשר הכי טובים בחיפה
מסעדת אטליז אבו שקארה

אולי יעניין אותך גם

דילוג לתוכן