אצבעות פילו במילוי גבינה ובצל ירוק

אם אתם מטופלים בצמחוני/ת, הנה דרך נפלאה להפוך את החיים ליפים

מאז שרבו סביבי הצמחונים, נתונים כל מעייני לדרכים שונות לשיפור איכות חיינו. הבעיה היא שהצמחונים, בדרך כלל אנשים אדוקים ונוקדניים, מחפשים כל העת דרכים להידור מצווה: פתאום הם גם לא אוכלים דגים (איפה הימים הנחמדים שדג נחשב לצמח?). פתאום קשה להם עם ביצים ("זה לא שאני טבעוני, אבל הצהוב של הביצה לא בריא"), פתאום הם חושבים שטופו זה טעים (פיחסה!) ועוד ועוד. אתה מוצא את עצמך נאלץ לנווט בין שלל שגיונותיהם כשכל העת מעיקה עליך ההרגשה שהם מוסריים יותר, בריאים יותר וצודקים יותר.

אבל הם אוכלים אוכל פחות טעים, או למצער פחות מגוון. על זה די קשה להתווכח. אשר על כן, ובעקבות מפגש מפתיע עם מוצר שנקרא "משולשי פילו למילוי", פותח המתכון הבא, שהוא מעין אינסטנט בורקס או חטיף או מנה ראשונה, והוא ממולא בתערובת משובחת של פטה, בצל ירוק, צנוברים קלויים  וחלבון ביצה (אפשר להשתמש בה גם למילוי קובה או כל דבר בשרי אחר שהצמחונים שלכם חדלו לצרוך). המילוי הזה באמת-באמת טעים, וגם יפה תואר. תראו:

יפה תואר, המילוי

בעניין הפילו: אם לא מוצאים את המשולשים (החביבים עלי מאוד, כי הם ארוזים בוואקום ולא קפואים, ולכן אין צורך להפשיר אותם), אפשר בהחלט לחתוך מלבני פילו למשולשים. המילוי פשוט מאוד: מניחים שתי כפות מתערובת הגבינות בבסיס המשולש (אחרי ששימנו אותו והתזנו עליו קצת מים), מקפלים את שתי שוקי המשולש פנימה ומכלכלים ממך קדימה. הכי נוח לעבוד על מגבת, ככה הפילו לא נדבק והמשטח לא מתלכלך מכל ההתזות.

עלה משומן ומילוי

 

הופ, גלגלנו

 

לפני האפייה

 

חם מהתנור

זהו. מניחים בתבנית, משמנים ומרטיבים עוד קצת מלמעלה, מורחים בביצה (אופס. אל תגלו לצמחונים), קצת שומשום ולתנור. אם הצמחונים שלכם באמת מתנגדים לחלמון ביצה אפשר למרוח בחלב או לא למרוח בכלל – ואז תתקבלנה אצבעות פריכות הרבה יותר, אבל קצת פחות יפות.

יאללה, לעבודה:

תגיות
דילוג לתוכן