לחברו הטוב ביותר של חברך הטוב ביותר

קבלו את המתנה המושלמת: עוגיות לכלבים!

זה לא פייר שרק אנשים מקבלים מתנות. מה, כלבים הם חיות?

 

טוב, האמת שכן (וטוב שכך), אבל גם להם מגיעות מתנות, ולא, חלילה, קולר של ג'וצ'י או מעילון של פראדה. האביזרים האלה שמולבשים בדרך כלל על כלבי-ג'וק של כוכבניות הם די זוועתיים. אני מדבר על מתנה של ממש: עוגיות, ולא סתם, אלא כאלה טעימות ממש – עם טעם של בשר וגרגרי חיטה בתוכן! האמת, אולי צריך להיות כלב כדי להעריך את זה ממש. אבל מנסיוני – אני מכין את העוגיות האלה כבר שנים על גבי שנים – כלבים מעריכים אותן מאוד.

שימו לב לחותכן ההיי-טק האיכותי!

לאחרונה, בזכות קשרי בעולם ההיי-טק והטכנולוגיה, סידרתי שידפיסו לי במדפסת תלת-מימד חותכן עוגיות בצורת עצם, והשמחה רבה. אתם רואים אותו בתמונה, ירוק וחמוד, והעוגיות המושלמות שהוא חתך נזללו בהנאה גדולה על ידי שלושה כלבים שאני מכיר. אבל גם ללא חותכן – קל מאוד לחתוך עוגיות בצורת עצם בעזרת סכין. הבצק חסון וסמיך ובעל מרקם של פלסטלינה, ולכן אין בעיה לפסל בו.

לא לזרוק שאריות בצק!

 

רגע לפני האפייה

 

לפני שמתחילים, אזהרה: העוגיות האלה אינן טבעוניות. יש בהן אבקת מרק בשר, שמן הסתם מכילה כל מני תוספים. הן לגמרי בטוחות לאכילה אפילו לאנשים – לא שאני ממליץ, אבל אם מישהו מכרסם בטעות לא יקרה לו כלום, שהרי הן עשויות מחומרים ממטבחנו היום-יומי. אופים, אורזים ונותנים לכלב האהוב עליך. באחריות, הוא ילקק לך את היד ואת הפנים לאות תודה.

 

יאללה, לעבודה:

תגיות
דילוג לתוכן