לדפוק את הראשן

Pranzo (פראנצו) באיטלקית זה ארוחת צהריים. וזה מה שסוף-סוף, אחרי שנים של דמע ותחנונים, הסכימה תמר כהן-צדק להגיש ב’קוצי’נה תמר’. אני מניח ששתינו לה את מנוחת הצהריים, אבל היי – זאת הבעיה שלה. אנחנו הרווחנו. ובגדול.

איזה חומד! ‘פראנצו תמר’

 

טוב, למעשה זה לא ב’קוצ’ינה תמר’ אלא במרפסת הסגורה של המסעדה המקסימה הזאת, שמתפקדת, נכון לעכשיו ובשעות הצהריים בלבד, כבת עסק עצמאי עם תפריט משלו – קל יותר, זמין יותר, זורם יותר ובעיקר זול יותר מהתפריט (המשובח בזכות עצמו) של המסעדה האם. יש כל מיני חידושים ב’פראנצו תמר’, מסדר גודל מקומי (יש פיצות!), מסדר גודל עירוני (יש מרק וסלט חופשי בחינם וכמה שרוצים!) ומסדר גודל עולמי: יש למברוסקו חינם ללא הגבלה, כך שזה ה-מקום לדפוק את הראשן בצהריים.

אחרי שרווים נחת מכל החינמיות הזו (במקרה שלי המרק היה מרק אפונה והאנטיפסטי היו קישואים ובטטות צלויים – הכל טעים ומוצלח, בליווי לחם טוב וסלט חסה רענן), אפשר להזמין מנה עיקרית – המחירים נעים מ-49 ש”ח לפיצה בסיסית (וגדולה מאוד) ועד ל-69 ש”ח למנות בשריות או לפיצת פירות ים. ויש כמובן מנות פסטה משובחות ואפילו (שוב חידוש אצל תמר) מנת עוף.

זה טעים, זה מקורי, זה נחמד וכתמיד – מגע הקסם של תמר כהן-צדק משפיע לא רק על איכות המנות, אלא גם על הנוי שמסביב, על הנועם הנסוך על הכל, על אדיבות המלצרים וחיוכי הלקוחות ובכלל – עם העולם. רוצו לשם.

מה הבוטן ליין

האיטלקית הכי שווה בעיר לצהריים של פיצה ויין
מסעדת פראנצו תמר
דילוג לתוכן