השיזוף המלאכותי של טראמפ כמעורר תיאבון

בשפיץ המערבי של רחוב אינשטיין נפתחה מסעדה ענקית עם טאבון, ואשכנזי הסביבה אינם יודעים את נפשם

שאלה: אם היו אומרים לך על מסעדה שהיא חביבתם של דונאלד טראמפ והקרדשיאנז – זה היה עושה לך תיאבון? חשק לסור לשם? רצון להרים טלפון ולהזמין שולחן? בשתי מילים: תמצית הפרחיות. במילה אחת: בלעעעעעעעעעע.

ועדיין, ‘סרפינה’, הסניף ה-38 של רשת המסעדות האמריקאית (בניחוח איטלקי), שנפתח לפני כמה שבועות בצפון מערב תל אביב, הוא מקום חמוד, יעיל מאוד וטעים. הבחירה היחצ”נית של להתהדר בנוצות הסיליקון של ידוענים אמריקאים ראויה לכל גנאי (וכך גם שגיאות הכתיב שבתפריט), אבל המסעדה עצמה מגישה אוכל איטלקי-אמריקאי מתוקתק, טעים וכזה שנמצא ברף העליון של אמצע הדרך. בואו נגיד שזה כמו ‘קפה איטליה’ של מזרח תל אביב, רק קצת פחות טוב.

יובהר לאלתר: הפיצות אחלה

והנה אני מבהיר: בשמחה, בשמחה אלך לשם שוב. הריזוטו היה טעים מאוד (אפילו שהייתה בו קרישה במקום כרישה), הפיצות היו אחלה, השירות היה מושלם – אינטליגנטי, נעים, ידען ולא מעיק – והקינוחים (טירמיסו ופנה קוטה) כשלו. בגדול – עיסקה לא רעה, כולל הזדמנות לראות את כל אוכלוסיית צפון תל אביב בצובאה על הפתחים (כן, המקום הוא להיט).

בינתיים פתוח רק בערב וכיאה למקום איטלקי-אמריקאי-ישראלי – רועש מאוד-מאוד. בהמשך בטח ייפתח גם בצהריים ואיזה כיף שמחיים לנו את המדבר הקולינרי שמצפון לירקון.

מה הבוטן ליין

אוכל מתוקתק עם יח"צ פרחי למשעי.
מסעדת סרפינה
דילוג לתוכן