גם מסע של ת”ק פרסה מתחיל בפסיעה אחת

קבלו את 'עד העצם אקספרס': בורגר-בר שיגדל ויהיה רשת לוהטת (אמן!)

לכאורה, דבר אינו מבדיל בין ‘עד העצם אקספרס’ – הבורגר-בר החדש של קבוצת המסעדות של האחים יורם וארי ירזין – לבין שלל ההמבורגריות המלבלבות תחת כל מרקיזה רעננה: באים, מזמינים בדלפק, חולבים את הקטשופ מברז, לוקחים לשולחן או החוצה בכלל ו…זהו. אבל המקום החדש, שנפתח לפני שבועות ספורים, הפך ללהיט מטורף בקרב בני הנוער בעלי התיאבון הווחשי ובקרב חיילי הקריה העושים את שירותם בסמוך. הסיבה היא, שתמורת מחיר מקדונלד’סי לגמרי, אתה מקבל דיזיינר המבורגר – טעים פי אלף ובעל זהות וייחוד. לא שיחוק?

התמונה שמימין, שנראית כמו התרשים של ליבת הכור בבושהר, היא בעצם מפה של המבורגר בנוסח ‘עד העצם אקספרס’, על כל אפשרויותיו. אפשר עם הרבה בשר ואפשר עם פחות, עם גבינה או בלי, אבל תאמינו לי – הגירסה הקטנה והזולה (150 גרם קציצה, 25 ש”ח להמבורגר או 42 ש”ח לארוחה כולל צ’יפס ושתייה) מספיקה בהחלט. ועתה, הבה נפתיע בצ’ופר: יש משקאות חופשי. כן, חופשי! אתה מקבל כוס ויכול לעשות כמה ריפיל שאתה רוצה. מצד בעלי המקום אתה גם יכול להתקלח בפפסי – אין בעיה.

וחוץ מזה, ממש כמו במקדונלד’ס, יש גלידת וניל רכה לקינוח במחיר של שקלים בודדים, שרק בשבילה שווה להגיע. אז נכון, חלק מעסקת החבילה הוא גם מוסיקה בקולי קולות, ברמת דציבלים שיכולה להבריח עדר פילים מהסוואנה, אבל ככה זה – אם צעירים אז סובלים. אני חושב שהמוסיקה האיומה ועתירת האומצ-אומצ זה משהו שמוחם זקוק לו בשלב ההתפתחות המוקדם בו הוא שרוי. זה בטח משחרר איזה הורמון גדילה.

כאמור – המחיר זעום להפליא (ארוחה שלמה כולל גלידה בפחות מ-50 ש”ח!). הנוף חמוד – רואים את רחוב קפלן נשפך לתוך אבן גבירול (בעונה זו של השנה אפשר לראות שהאספלט ממש רותח) והמיקום מצוין – תמיד עוברים שם בדרך לאנשהו. יחד עם שירות לבבי ויעיל וקהל מאושר ושמח בחלקו – יש כאן התחלה של הצלחה, שאין לי ספק שתהפוך לרשת משגשגת, ובצדק.

 

מה הבוטן ליין

דיזיינר המבורגר במחירי רצפה (ולא לוותר על הגלידה!)
מסעדת עד העצם אקספרס
דילוג לתוכן